terapasystem

ساخت وبلاگ

ویژگی ها و ابعاد و اندازه گاتر سرامیک خور 
گاتر سرامیک خور مدل تخت در ارتفاع  3 و عرض 8  سانتی متر تولید می شود.

ارتفاع ساقه آبریز کفشور (بیرون زدگی لوله مانند کف گاتر سرامیک خور)  30 میلی متر است. قطر این قسمت هم معمولا 51 میلی متر است که در داخل لوله فاضلاب جای می گیرد.

جنس بدنه گاتر سرامیک خور می تواند از استیل 316 یا 304 باشد.

لازم به ذکر است طراحی، تولید و ساخت مرسوم کفشور سرامیک خور با ورق استیل 304  انجام می شود، که در صورت سفارش مشتری جهت فضا های با خورندگی زیاد همچون شهر های ساحلی، از ورق استیل 316 هم می توان استفاده کرد. قیمت گاتر سرامیک خور تولید شده با ورق 316 به طور تقریبی 2  برابر کفشور های پیش ساخته با ورق 304 است.

به صورت موردی نیز می توان به برخی دیگر از ویژگی گاتر سرامیک کف خور تراپاسیستم اشاره کرد:

* قابلیت وصل شدن به لوله فاضلاب در اندازه 50 میلی متر متناسب با لوله 63 از کف

* توانایی تولید گاتر سرامیک خور در طول دلخواه

* امکان رگلاژ ارتفاع بدنه گاتر سرامیک خور و قاب آن

* جوشکاری های تمیز و پرداخت شده.

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 88 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:56

نمایندگی های فروش قرنیز
قرنیز دارای انواع مختلفی از نظر اندازه، طرح و جنس است. انواع قرنیزها در تمام نمایندگی های سراسر ایران موجود است و به فروش می رسد. شما می توانید به نمایندگی های مربوط مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود و نسبت به بودجه ای که دارید قرنیز مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید و برای حمل و نقل قرنیز هزینه ای را پرداخت نکنید.

نکات مهم در خرید قرنیز
به دلیل تنوع زیاد در رنگ، جنس و انواع قرنیز برخی از افراد ممکن است در انتخاب مناسب قرنیز دچار اشتباه شوند به همین دلیل باید نکات زیر را در هنگام خرید رعایت کنید:
• در انتخاب رنگ برای خرید قرنیز بهتر است رنگ قرنیز را یک درجه روشن و یا تیره تر از کفپوش انتخاب کنید، تا دکوراسیون بهتری داشته باشید.
• اگر فضای منزل و یا محیط شما کوچک است پیشنهاد می کنیم از قرنیزهای رنگ روشن و از قرنیزهای 7 تا 10 سانتی متری استفاده کنید و در صورتی که ارتفاع سقف شما از 3 متر بیشتر است و متراژ منزل شما زیاد باشد استفاده از قرنیز 11 تا 20 سانتی متری می تواند بهترین انتخاب شما باشد.
• قرنیز باید دارای ویژگی های مانند کیفیت بالا، رنگ ثابت باشد، در برابر ضربه و در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم باشد و در زمان برش نیز آسیب نبیند.
• جنس قرنیز یکی دیگر از نکاتی است که برای خرید قرنیز باید به آن توجه کنید و بهترین جنس را انتخاب کنید. انواع جنس قرنیزها شامل قرنیز چوبی، قرنیز MDF، قرنیز PDF، قرنیز سنگی و قرنیز سرامیکی است.

انواع قرنیز بر اساس جنس
قرنیز چوبی: این قرنیز برای منازلی که دارای دکوراسیون و کفپوش چوبی است بسیار مناسب است. تنها عیبی که این قرنیز ها دارند این است که در برابر آب مقاوم نیستند.
قرنیز MDF: نگهداری قرنیزهای MDF کار سختی نیست این قرنیز ها دارای کاربردهای چندگانه می باشند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند طرفداران زیادی دارد.
قرنیز PVC: از این قرنیز در محیط های اداری، مسکونی و برای بسیاری از دکوراسیون ها استفاده می شود. قرنیز PVC دارای قیمت مناسبی است و مهمترین ویژگی این قرنیز این است که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد.
قرنیز سنگی و سرامیکی: این قرنیزها در کنار زیبایی که دارند به دلیل شکننده بودن و قیمت بالا کمتر استفاده می شود.

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:50

نور خطی توکار چیست؟
روشنایی خطی به معنای استفاده از چندین “دیود ساطع کننده نور” است که در یک محفظه طولانی و باریک برای ایجاد نواری از نور در کنار هم قرار گرفته­اند. این مفهوم ساده روشی را که برای روشن کردن فضاهای مختلف به کار گرفته می­شوند، متحول کرده است. قبل از مفهوم نور خطی، نورپردازی فضاهای تجاری مانند دفاتر، انبارها و مکان‌های خرده‌فروشی بسیار چالش برانگیز بود. این فضاهای بزرگ توسط لامپ­های رشته­ای صنعتی روشن می­شدند. در دهه 1970، این فناوری در خانه­ها، گاراژها، کارگاه­ها و فضاهای خرده فروشی به کار گرفته شد. استفاده روز افزون از آنها، نیاز بیشتری به وسایلی با هزینه کمتر و ظاهری بهتر ایجاد کرد. ایجاد یک خط پیوسته از نور بدون وقفه قبل از LED امکان پذیر نبود زیرا چراغ های فلورسنت باید متوقف شوند و شروع به ترک یک نقطه سیاه یا تاریک کنند.

یکی از برترین عرضه ­کنندگان نورپردازی خطی توکار در کشور، فروشگاه آنلاین تراپا سیستم است که مجموعه ای از گزینه­های روشنایی خطی را در طرح های مختلف مانند نور خطی توکار ، نور خطی روکار و غیره ارائه می­دهد.

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:25

کاربرد نور خطی کناف چیست ؟
در اینجا می­خواهیم به این سوال مهم پاسخ بدهیم که ” کاربرد نور خطی کناف چیست؟”. مهمترین کاربرد این محصول برای زیباتر نمودن فضای داخلی ساختمان ها است. به واسطه به کار گیری نور خطی می توانیم یک سیستم نورپردازی جالب و زیبا در چهار طرف سقف داشته باشیم که معمولا به صورت یکپارچه کار می­شوند. با توجه به اینکه نور خطی کناف به شکل مخفی در سقف اجرا می­شود و افراد تنها نور ساطع شده از آن را مشاهده می­کنند، احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. از این رو به صورت روز افزون استفاده از این محصول مورد استقبال قرار می­گیرد.

جالب است بدانید که نور پردازی کناف علاوه بر استفاده در سقف برای تزئین و دکوراسیون دیوارها نیز به کار برده می­شود. برای اینکه نور خطی کناف را بر روی دیوارها اجرا نمایید، می­توانید از انواع بسیار متنوع آنها بهره بگیرید. تجهیزات نورپردازی خطی به جهت نمای ظاهری زیبایی که ایجاد می­کنند برای محیط­های اداری و خانگی بهترین گزینه هستند.

از آنجایی که اجرای نور پردارزی خطی کناف بر روی دیوار باید به صورت کاملا حرفه­ای انجام گیرد، تیم تخصصی تراپا سیستم، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می­باشد.

با توجه به موارد فوق می­توان چنین استنباط کرد که نور خطی کناف برای انواع ساختمان­های مسکونی، اداری و تجاری، مناسب است. هیچ محدودیتی برای استفاده از این محصول وجود ندارد. ساختمان های مسکونی و اداری امروزی توسط معمارانی ساخته می­شوند که بهترین جلوه ظاهری را هدف قرار می­دهند. از این رو به طور گسترده از مزایای نورپردازی خطی کناف استفاده به عمل می­اید.  در مجموع اینکه، نورپردازی کناف علاوه بر جنبه زیبایی شناسی که ارائه می­دهد، کارایی فوق العاده عالی به جهت روشنایی نیز فراهم می­سازد.  

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 76 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:20

تعویض  کفشور استیل با پلاستیکی ، یا برعکس
در ابتدای امر و قبل از پیدایش انواع متنوع کفشورها، تنها یک نمونه  کفشور پلاستیکی  در بازار موجود بود. با گذر زمان و توجه به طراحی دکوراسیون داخلی، کم کم از کفشور هایی با جنس استیل نیز استقبال به عمل آمد.  طراحی دکوراسیون داخلی فقط یکی از عوامل جایگزینی کفشور های استیل به جای کفشور پلاستیکی هستند. عامل مهمتری به جنس مقاوم آنها بر می­گردد. به عبارت دیگر، کفشورهای استیل دارای مقاومت و استحکام بالای در برابر مواد شیمیایی هستند. به همین جهت استفاده از آنها به طور پیوسته در حال افزایش است.

توجه داشته باشید که استفاده از کفشور پلاستیکی یا استیل الزاما باید متناسب با شرایط مکانی، به کار گرفته شود.  به طور مثال نصب کفشور استیل در استخر ها چندان ایده­ ال به نظر نمی رسد. این به این دلیل است که کفشور های استیل دارای طول زیاد در حدود یک متر هستند و نمی­توان از آنها برای استخر استفاده کرد. در این شرایط نصب کفشور پلاستیکی، مناسب­ تر خواهد بود.

از آنجایی که کفشور های پلاستیکی تحمل وزن ماشین­ ها در پارکینگ­ ها را ندارند، بهتر است از انواع کفشور استیل استفاده کنید.

اجرای کفشور استیل با کفشور پلاستیکی فرق میکند ؟
تا این جای متن متوجه شدید که منظور از کفشور چیست و چه کاری انجام می­دهند. حال نوبت به پاسخگویی به این سوال مهم است که آیا نحوه اجرای کفشور استیل با انواع پلاستیکی آن، فرق می­کند یا خیر؟

به طور کلی، دو روش نصب برای انواع کفشورهای پلاستیکی و استیل وجود دارد:

نصب با روش فشرده سازی
نصب با روش عایق بندی

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 82 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:16

قیمت گاتر

گاتر دارای انواع مختلفی است، قیمت گاتر با توجه به نوع انتخاب شما متفاوت است و عوامل مختلفی در قیمت گاتر تاثیر دارد. میزان مقاومت گاتر در برابر فشار مهمترین عامل است و در صورتی که گاتر به صورت سفارشی و یا پیش ساخته باشد در قیمت گاتر موثر است. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره قیمت گاتر کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گاتر دارای تقسیم بندی به صورت زیر است:
• قیمت گاتر پارکینگ
• قیمت گاتر استخر
• قیمت گاتر PVC

قیمت گاتر پارکینگ
گاترهای پارکینگی به دلیل رفت و آمدهای زیاد خودرو باید دارای مقاومت بالایی باشند. همچنین در ابتدا و انتهای گاتر به دلیل قرار گرفتن شیب و یا سرعت تردد خودروها ممکن است به گریل فشار و ضربه وارد شود. گاترهای پیش ساخت دارای مزایای بسیاری است که در صورتی که شما بهترین انتخاب را داشته باشید می تواند دارای طول عمر بیشتری باشد و در اثر تردد خودرو سر و صدا ایجاد نشود و شکسته نشود.
قیمت گاتر پارکینگ با توجه به نوع انتخاب شما متفاوت است. ممکن است گاتر شما به صورت پیش ساخته باشد و یا بخواهید از گاترهای سفارشی استفاده کنید. این گاترها وزن بیشتری را تحمل می کنند و معمولا جنس آن ها از بتن و سنگ است. در دو طرف گاتر از نبشی فلزی برای قرار گرفتن گریل در مکان مورد نظر استفاده می شود اما استفاده از آن ها دارای ضعف هایی به صورت زیر است:
• عمر آن ها کم است.
• با تردد اتومیبیل از روی کارتینگ سر و صدا ایجاد می شود.
• ظاهر آن زیبا نیست.
• باعث شکستن بتن یا سنگ اطراف نبشی گریل می شود.

terapasystem...
ما را در سایت terapasystem دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : trapasystem systemtrapa بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 14:14